El canal YouTube del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

No és la primera vegada que us parlem del nostre canal a YouTube on recollim filmacions amb informació sobre els nostres fons i serveis. Ara fa just un any, quan el vam inaugurar vam escriure un post per fer-ne difusió.

En aquell moment teníem penjats únicament uns quants vídeos que revelen com restaurem els nostres llibres, com els ordenem i classifiquem, un altre que mostra a un usuari fent una selecció d’adhesius per a fer intercanvi, a més del vídeo que vam fer amb motiu del 70è aniversari dels bombardeigs que va patir Barcelona i d’altres poblacions catalanes i espanyoles en el transcurs de la Guerra Civil.

Durant aquest any hem anat incrementant el número de filmacions i ara podeu trobar novetats tan destacades com: el transport de material per a una exposició, concretament la que actualment podeu visitar al Museu d’Història de Catalunya sobre el patrimoni de la Universitat de Barcelona , també trobareu una filmació sobre un documental del Cas Scala que es va filmar a la biblioteca i on surt material del nostre fons d’arxiu, breus filmacions de les visites que rebem a les nostres instal·lacions per conèixer les tasques que realitzem i els fons que tenim i diverses filmacions de les tasques que duen a terme els estudiants en pràctiques que tenim a la biblioteca durant el curs.

Us animem que visiteu el canal i que us en feu subscriptors! Ens agradaria tenir molts seguidors!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Recursos web i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.