Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Gairebé és final de mes i no volem oblidar-nos de presentar les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca. Moltes d’elles donacions d’ institucions, editorials i particulars. Des d’aquí volem aprofitar per agrair a tothom la seva generositat.

Com sempre les mostrem a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

novetats_10

Us recordem que les podeu demanar pel servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o pel PUC o prèstec consorciat.

Podeu venir a consultar-les quan volgueu! Us esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

1. Jordi Jiménez Zamora ha dit:

Bon dia,
    en col·laboració amb el Foro por la Memoria de Andalucia vaig supervisar una actuació destinada a la localitzar la fosa d’uns guerrillers assassinats per la CG al gener del 1944. El Foro ha publicat un llibret amb l’informe històric i arqueològic; ens preguntem si esteu interessats en rebre un volum per als vostres fons.
    Atentament
    Jordi Jiménez Zamora