Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

2 comentaris

Gairebé és final de mes i no volem oblidar-nos de presentar les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca. Moltes d’elles donacions d’ institucions, editorials i particulars. Des d’aquí volem aprofitar per agrair a tothom la seva generositat.

Com sempre les mostrem a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

novetats_10

Us recordem que les podeu demanar pel servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o pel PUC o prèstec consorciat.

Podeu venir a consultar-les quan volgueu! Us esperem!

2 thoughts on “Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

1. Bon dia,
    en col·laboració amb el Foro por la Memoria de Andalucia vaig supervisar una actuació destinada a la localitzar la fosa d’uns guerrillers assassinats per la CG al gener del 1944. El Foro ha publicat un llibret amb l’informe històric i arqueològic; ens preguntem si esteu interessats en rebre un volum per als vostres fons.
    Atentament
    Jordi Jiménez Zamora

M'agrada

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )