Acord de col·laboració entre el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i el Canada and the Spanish Civil War

El  CRAI de la Universitat de Barcelona a través de la Biblioteca del Pavelló de la República ha signat un nou acord de col·laboració, en aquest cas amb el centre d’estudis Canada and the Spanish Civil War  vinculat a la Dalhousie University de Halifax a Canadà.

canada

Bart Vautour, co-director de Canada and the Spanish Civil War i la directora del CRAI han signat aquest acord de col·laboració que facilitarà a més del tradicional intercanvi de publicacions,  l’accés als respectius  treballs de recerca, la difusió del coneixement i de les activitats d’ambdues institucions través de les respectives xarxes socials especialitzades i la col·laboració permanent en projectes relacionats amb la Guerra Civil espanyola.

En una primera fase, el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República ha rebut en format digital tot un seguit de opuscles i de documentació original relacionada amb els voluntaris canadencs que van lluitar a la Guerra Civil espanyola.  Per part del CRAI també els hem fet arribar reproduïda tot un seguit de documentació que ens van sol·licitar.

En breu es procedirà a la catalogació de les publicacions editades i a la classificació i l’inventariat de la documentació original rebuda.

Us mantindrem informats!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.