Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Arribem a final del primer mes del 2017 i us mostrem de nou les novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca.

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Us recordem que si us interessa algun exemplar en concret el podeu demanar pel servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o pel PUC o préstec consorciat.

Sempre és millor venir a consultar-les quan volgueu a la Biblioteca! Us esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.