Memòria d’activitats de l’any 2016 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Ja teniu disponible al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona la memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República al llarg de l’any 2016.

pave_2016_1

Com cada any oferim a tota la comunitat universitària, i al públic en general, la possibilitat d’obtenir resposta a qüestions com:

• Quantes visites hem rebut?
  • En quines exposicions i espais de la memòria hem col·laborat?
  • Quines publicacions o projectes de recerca s’han portat a terme amb el nostre fons?
  • Quina documentació d’arxiu hem rebut?
  • En quins programes de televisió i projectes audiovisuals hem participat?
  • Amb quines institucions hem col·laborat?
  • Quants llibres i revistes s’han catalogat?

I tots aquells aspectes relacionats amb els projectes vinculats al pla estratègic del CRAI de la UB.

Podeu consultar aquesta memòria al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on trobareu també les anteriors memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

I com sempre esperem els vostres comentaris! Animeu-vos a opinar!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.