Prorrogada l’exposició “Tot està per fer. València, capital de la República (1936-1937)” amb participació del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

El passat dia 7 de novembre es va inaugurar l’exposició Tot està per fer. València, capital de la República (1936-1937) al voltant de l’estada del govern democràtic de la Segona República durant gairebé un any a la ciutat de València que està organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València i pel Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

Si recordeu, ja us en vam parlar en un altre post del nostre blog perquè el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República ha deixat en préstec per a l’exposició més d’una desena de cartells.

Estava prevista la seva clausura aquest passat cap de setmana, concretament el dia 19 de febrer, però, vist l’extraordinari interès despertat per la mostra, que ha assolit la xifra de més de 15.000 visitants,  s’ha prorrogat fins el 26 de març de 2017 per la qual cosa hem prorrogat també el préstec temporal del nostre material.

Si no heu tingut temps de fer-hi una visita encara hi sou a temps. Us ho recomanem!

Aprofitem també per felicitar als organitzadors i comissaris de la mostra per l’èxit aconseguit.  Enhorabona!

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Segona República espanyola i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.