Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com és habitual us mostrem les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca.

I com sempre les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si us interessa algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem per agrair a l’Instituto de Estudios Turolenses de la Diputación de Teruel el donatiu de llibres que ens han fet. El podeu consultar també al nostre Pinterest!

Us esperem a la biblioteca!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.