Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com és habitual us mostrem les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca.

I com sempre les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si us interessa algun exemplar en concret el podeu demanar pel servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o pel servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem per agrair al Instituto de Estudios Turolenses de la Diputación de Teruel el donatiu de llibres que ens han fet. El podeu consultar també al nostre Pinterest!

Us esperem a la biblioteca!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.