Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

S’acaba el mes i de nou us mostrem les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca.

I com sempre les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si us interessa algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

En aquesta ocasió hem d’agrair especialment el donatiu del Centre d’Estudis Llibertaris Federica Montseny de Badalona:

i també a l’Euskal Memoria Fundazioa de Donostia,

i a la Fundación AGFITEL de Madrid,

així com als companys de la Asociación por la Memoria Histórica de Arahal pel donatiu del llibre Una razia espantosa : Arahal, 1936.

Moltes gràcies companys!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.