Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Arribem a final de mes i us tornem a presentar les novetats bibliogràfiques que ens han arribat a la biblioteca.

Com sempre us recordem que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

I si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Ens agradaria destacar especialment el donatiu de llibres per part de l’Ajuntament de Barcelona, el de l’Institut de Cultura Juan Gil-Albert d’ Alacant i el de la Fundació José Manuel Lara que ja podeu trobar catalogats i recollits al nostre Pinterest!

Us esperem a la biblioteca!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.