Conveni de col·laboració amb l'”Instituto de Estudios Albacetenses”

Ens congratulem d’anunciar-vos que el passat 8 de novembre de 2016 la Universitat de Barcelona va signar un conveni de col·laboració amb l’Instituto de Estudios Albacetenses “Don Juan Manuel” de la Diputació d’Albacete.

Dintre d’aquesta extensa Institució, la col·laboració se centra principalment en el CEDOBI (Centro de Estudios y Documentación de las Brigadas Internacionales) vinculat alhora a la Universidad de Castilla-La Mancha.

El conveni inclou un seguit d’iniciatives i activitats que es poden resumir en:

• Intercanvi de publicacions per incrementar les col·leccions bibliogràfiques i hemerogràfiques de les dues institucions.
  • Realització d’activitats conjuntes o col·laboratives com ara: jornades, exposicions, tallers, etc.
  • Difusió de les activitats realitzades per ambdues institucions mitjançant les xarxes socials corresponents.
  • Participació del personal del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República en activitats programades pel IEA i viceversa.
  • Projectes conjunts de digitalització i preservació de documentació d’arxius relacionats amb la història contemporània, concretament amb la Guerra Civil, el Franquisme, l’Exili i la Transició democràtica.

Aquest tipus d’iniciatives són sempre positives i ajuden a crear noves xarxes de treball. Ja us anirem informant de les activitats que es derivin d’aquest conveni de col·laboració!

Aquesta entrada s'ha publicat en Guerra Civil espanyola, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.