Exposició sobre el Centenari de la Revolució Russa a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona amb col·laboració del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Aquesta setmana a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona es celebren un seguit d’actes commemoratius del centenari de la Revolució Russa.

L’organització d’aquests actes va a càrrec del Departament d’Història Econòmica, Institucions, Política i Economia Mundial i ha comptat amb la col·laboració del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa, del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República  i del Centro Ruso de Ciencia y Cultura de Madrid.

El passat dimarts es va inaugurar una exposició bibliogràfica al vestíbul del deganat de la Facultat d’Economia i Empresa, a l’Avinguda Diagonal número 690, en la qual podeu trobar nombrosos exemplars de llibres sobre la temàtica que pertanyen als nostres fons i el cartell que porta per títol : Ciutadans adheriu-vos a l’homenatge a la URSS en el seu XXè aniversari, d’Enric Moneny i Noguera.

L’exposició la podeu veure fins el proper dia 22 de desembre. No us la perdeu!

Aquesta entrada s'ha publicat en El nostre fons d’internacional, Exposicions, Fons d'arxiu, La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Sovietisme i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.