Exposició sobre el Centenari de la Revolució Russa a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona amb col·laboració del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Aquesta setmana a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona es celebren un seguit d’actes commemoratius del centenari de la Revolució Russa.

L’organització d’aquests actes va a càrrec del Departament d’Història Econòmica, Institucions, Política i Economia Mundial i ha comptat amb la col·laboració del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa, del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República  i del Centro Ruso de Ciencia y Cultura de Madrid.

El passat dimarts es va inaugurar una exposició bibliogràfica al vestíbul del deganat de la Facultat d’Economia i Empresa, a l’Avinguda Diagonal número 690, en la qual podeu trobar nombrosos exemplars de llibres sobre la temàtica que pertanyen als nostres fons i el cartell que porta per títol : Ciutadans adheriu-vos a l’homenatge a la URSS en el seu XXè aniversari, d’Enric Moneny i Noguera.

L’exposició la podeu veure fins el proper dia 22 de desembre. No us la perdeu!

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )