Novetats bibliogràfiques del mes del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Un cop més us presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la nostra biblioteca.

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest  i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Us recordem que podeu venir a la biblioteca de dilluns a divendres en horari ininterromput de 8:00 a 20:00 hores.

Aprofitem per agrair a la Diputació de Girona el donatiu de llibres pel nostre fons!

Podeu consultar-los en el taulell de Pinterest que els recull:

Us hi esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.