Seminari “Bales de Plata” sobre fotoperiodisme a la Guerra Civil amb participació del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

El passat dia 22 de gener un equip de TV3, Televisió de Catalunya va gravar a la nostra biblioteca una entrevista a Ricard Martínez, fotogràf i historiador, responsable del Seminari Balas de Plata sobre els usos de la imatge durant la guerra civil espanyola.

Organitzat per Grisart Escola Internacional de Fotografia, aquest seminari compta amb la col·laboració de  l’Ajuntament de Barcelona i del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República de la Universitat de Barcelona.  De fet una de les sessions que s’impartiran, entre els dies 7 de febrer i el 7 de març de 2018, es farà al Pavelló, on es visionaran exemples de publicacions originals del període estudiat.

El seminari es complementarà amb l’exposició que porta per títol Centelles vist per Centelles: imatges de la Guerra Civil, que comptarà amb una selecció de material adquirit per la Fundació Vila Casas i l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona que s’inaugurarà el proper dia 8 de febrer.

Per a més informació poder visionar també aquest interessant vídeo promocional:

Apunteu-vos! Segur us agradarà!

Aquesta entrada s'ha publicat en Guerra Civil espanyola, La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )