El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República col·labora en la TV movie “Cançó per a tu” de Televisio de Catalunya

El passat mes de gener i durant aquest febrer s’ ha estat rodant una TV movie, o el que abans en dèiem telefilm, que porta per títol  Cançó per a tu coproduït per TV3, Televisió de Catalunya i  Galápagos Media  i que compta també amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Dirigit per Oriol Ferrer i protagonitzat per Candela Serrat, Nao Albet i Félix Herzog, bona part del rodatge s’ha fet a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Aquest telefilm és una història d’amor i amistat entre els seus tres protagonistes: la Laia, l’Ignasi i en David, que té lloc en uns temps convulsos, els anys 60 del passat segle XX. Els personatges viuran la Caputxinada, la formació del Sindicat Democràtic d’Estudiants, i altres fets històrics que ens permetran viatjar per “la Nova Cançó, la Cova del Drac, l’alta burgesia de Barcelona que es movia pel Boccaccio, la Gauche Divine amb els fotògrafs, escriptors i pintors que hi havia per aquell entorn i continuem el viatge amb ells fins als anys 70, amb els últims dies del franquisme, molt dur encara, i les darreres sentències de mort“, en paraules del director, l’Oriol Ferrer.

01.02.2018, Barcelona
Rodatge de “Cançó per a tu” al Cafè del Centre, amb Candela Serrat, Nao Albet i Félix Herzog; direcció d’ Oriol Ferrer i producció de TV3 i Galápagos Media.
foto: CCMA/Jordi Play

El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República està col·laborant amb Cançó per a tu tant amb tasques de suport documental com amb la reproducció de material divers.  Els productors necessitaven material relacionat amb els moviments estudiantils per ambientar el rodatge i bona part d’aquesta documentació ha sortit del nostre Fons DU. Sèrie Documents Universitat.

La pel·lícula es troba encara en fase de producció i té un pressupost limitat però gràcies al crowdfunding esperen aconseguir un producte cinematogràfic de primera qualitat.

Si les dates es compleixen, veurà la llum a la tardor del 2018. Ja us informarem. Els desitgem molta sort i èxit!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cinema, Fons d'arxiu, Franquisme, La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Programes de Televisió i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )