Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Ben entrat el mes de maig us tornem a presentar les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat a la biblioteca!

Com sempre recordar-vos que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem l’avinentesa per agrair a l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona el donatiu de llibres pel nostre fons que podeu consultar a continuació:

Moltes gràcies companys!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )