Publicada la memòria d’activitats de l’any 2017 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com cada any, acabem de publicar la  memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República durant el passat 2017.

La posem a l’abast de tota la comunitat universitària, i també del públic en general a través de les nostres xarxes socials, per tal d’informar sobre les múltiples tasques que desenvolupem a la nostra biblioteca i arxiu.

Si feu un cop d’ull a la memòria trobareu informació sobre els programes de televisió o projectes audiovisuals i exposicions en els que hem participat, o bé hem deixat material del nostre fons, sobre les visites que han realitzat diferents col·lectius a l’edifici …

Sabreu també les publicacions que s’han elaborat amb material del nostre fons, les col·laboracions que hem fet amb institucions i organitzacions, tant de caràcter professional com social, els estudiants en pràctiques que hem tingut durant l’any, així com els donatius i els intercanvis que hem rebut, quines han estat les xifres totals de llibres i revistes catalogades i els nous fons d’arxiu inventariats.

Aquests són només uns quants exemples, més tots aquells aspectes relacionats amb els projectes vinculats al pla estratègic del CRAI de la UB.

Podeu consultar la Memòria 2017 al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades les altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Ja ens direu que us ha semblat. Esperem els vostres comentaris!

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )