Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Aquest mes de juny us tornem a presentar les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat a la biblioteca. Són les darreres abans de marxar de vacances! No us les perdeu que són forces i molt interessants!

I com sempre, recordar-vos que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

A part d’aquestes novetats us informem que hem rebut els següents donatius:

Aprofitem també per agrair al professor del Departament d’Història d’Amèrica de la Facultat de Geografia i Història de la UB José Luis Ruiz-Peinado el donatiu dels llibres següents pel nostre fons:

De moment això és tot!

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons, Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )