Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Passada la meitat del mes d’octubre presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca. No us les perdeu: en seguim tenim moltes i ben segur n’hi haurà alguna que us pugui interessar!

Recordar-vos que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Volem aprofitar per agrair al Centro de Estudios de la Comunidad de Albarracín el donatiu de llibres pel nostre fons:

També agraïm a l’ajuntament de Montblanc el donatiu del llibre Josep Maria Poblet : periodisme i acció : un intel·lectual catalanista en el Montblanc d’entreguerres (1914-1936)  de Jaume Ferrer i Puig i a Ricard Martí per donar-nos el seu llibre sobre la guerra a les comarques dels Ports, l’Alt i el Baix Maestrat.

Volem aprofitar també per donar les gràcies a  “Cerquem les Arrels”, Centre de Recerca Històrica d’Alella pel donatiu de llibres:

i al Museo del Carlismo  i la Diputación Foral de Vizcaya també pels seus donatius!

Moltes gràcies a tots!