Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Passada la meitat del mes d’octubre presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca. No us les perdeu: en seguim tenim moltes i ben segur n’hi haurà alguna que us pugui interessar!

Recordar-vos que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Volem aprofitar per agrair al Centro de Estudios de la Comunidad de Albarracín el donatiu de llibres pel nostre fons:

També agraïm a l’ajuntament de Montblanc el donatiu del llibre Josep Maria Poblet : periodisme i acció : un intel·lectual catalanista en el Montblanc d’entreguerres (1914-1936)  de Jaume Ferrer i Puig i a Ricard Martí per donar-nos el seu llibre sobre la guerra a les comarques dels Ports, l’Alt i el Baix Maestrat.

Volem aprofitar també per donar les gràcies a  “Cerquem les Arrels”, Centre de Recerca Històrica d’Alella pel donatiu de llibres:

i al Museo del Carlismo  i la Diputación Foral de Vizcaya també pels seus donatius!

Moltes gràcies a tots!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )