Novetats del mes del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Bon dilluns! Avui podeu triar les vostres lectures de Nadal entre les novetats arribades al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República durant aquest mes.

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Us recordem que els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Aprofitem per agrair a Mossén Gabriel Carrió el donatiu de llibres pel nostre fons. Han estat un total de 104 exemplars que ja podeu trobar al nostre catàleg  i que ben segur us resultaran interessants!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )