Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Bon divendres!

Avui podeu triar les vostres lectures de cap de setmana entre les novetats arribades al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República durant aquest mes.

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem per agrair a la família de l’escriptor català Luis Romero (Barcelona, 1916 – 2009) que va destacar en la seva faceta d’autor d’assajos històrics i biogràfics, el donatiu de llibres pel nostre fons. Han estat un total de 104 exemplars que ja podeu trobar al nostre catàleg!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )