Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Ja teniu disponibles les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca. Podeu fer un cop d’ull i si us interessa alguna publicació ja teniu lectura pel cap de setmana!

Recordeu que es poden consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Com sempre, aprofitem per agrair els donatius per al nostre fons que, en aquesta ocasió, provenen de la Sociedad Vasca de Medicina del Trabajo i del Centro de Estudios Andaluces:

I també us volem fer una recomanació especial: el llibre de l’escriptor francès Jann-Marc Rouillan que porta per títol La part dels llops.  Rouillan fou company de Salvador Puig Antich i un dels fundadors del MIL (Movimento Ibérico de Liberación) i del GARI (Grupos de Acción Revolucionaria Internacionalista).

Processat diverses vegades, ha passat bona part de la seva vida a la presó des d’on va escriure obres com aquesta que parla de la lluita obrera als anys 20, passant per la revolució de 1936, la Guerra Civil fins a l’exili i la lluita contra el feixisme.

Si us interessa aprofundir en la figura d’aquest militant d’extrema esquerra al nostre arxiu podeu trobar documentació relacionada amb el seu activisme polític al fons del MIL .

Bon cap de setmana!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )