Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com cada mes us presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca. Feu un cop d’ull perquè segur n’hi haurà alguna que serà del vostre interès!

Recordeu que es poden consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Agraïm a David Tormo el donatiu del llibre  La Línea del Cinca a la Guerra civil : les fortificacions de la Generalitat de Catalunya al Front d’Aragó (1936-1938) del que n’és coautor.

Així també el donatiu de llibres de la Biblioteca Nacional i a la Fundación Galiza Sempre pel nostre fons:

Moltes gràcies companys!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )