Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com cada mes us presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca. Feu un cop d’ull perquè segur n’hi haurà alguna que serà del vostre interès!

Recordeu que es poden consultar a través de la xarxa social Pinterest i també al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Agraïm a David Tormo el donatiu del llibre  La Línea del Cinca a la Guerra civil : les fortificacions de la Generalitat de Catalunya al Front d’Aragó (1936-1938) del que n’és coautor.

Així també el donatiu de llibres de la Biblioteca Nacional i a la Fundación Galiza Sempre pel nostre fons:

Moltes gràcies companys!