Novetats del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

A les acaballes del mes d’abril i després del breu parèntesi de Setmana Santa presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca.

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest o bé al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret recordeu que el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem l’avinentesa per agrair a Albert Ullibarri el donatiu del llibre sobre el poder i els escàndols al Vaticà que ja teniu disponible al catàleg!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )