Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Avui us presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca aquest mes de maig. Són nombroses i les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest o bé al  llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret recordeu que el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem l’avinentesa per agrair al professor emèrit de la Universitat de Barcelona Marià Alemany el donatiu de llibres pel nostre fons:

i a l’Arxiu Històric Roquetes-Nou Barris,

i a la professora Queralt Sole i Barjau del Departament d’Història Contemporania de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona,

i a la Institució Alfons el Magnànim de la Diputació de València,

i per últim, al catedràtic jubilat de la Universitat de Salamanca Antonio R. Celada el donatiu del llibre sobre la XV Brigada Internacional i a l’editorial Cossetània pel llibre de memòries d’un mestre al front d’Aragó durant la Guerra Civil:

Moltes gràcies a tots!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )