Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Presentem les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca.

Recordeu que les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest o bé al llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

I si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Aprofitem l’avinentesa per agrair al nostre usuari i bon amic Piro Subrat el donatiu del seu llibre sobre la història del moviment LGTB a l’estat espanyol, que porta per títol Invertidos y rompepatrias. Marxismo, anarquismo y desobediencia sexual y de género en el estado español (1868 —1982)” pel fons de la nostra biblioteca.

Ens consta que ha estat un treball d’investigació profund i que serà una revolució en la historiografia relativa a aquesta temàtica. Des del nostre blog felicitem al Piro per la feina feta i l’encoratgem a seguir investigant i treballant de manera tant brillant com ho ha fet fins ara!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )