Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com el mes de febrer es més curt ens hem afanyat a mostrar-vos  les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat.  Enguany són moltes  i volem fer-vos-en partícips!

Les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest o bé al llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

I si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

Com sempre, profitem per agrair el donatiu de llibres del professor Alfons Fernández Sabaté:

i el de la Institución Fernando el Católico de la Diputación de Zaragoza:

així com al Instituto de Estudios Alto Aragoneses:

Moltes gràcies a tots per les donacions!