Publicada la Memòria anual 2019 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

La situació de pandèmia mundial que estem vivint ens obliga a treballar des de casa. Continuem amb les nostres tasques intentant realitzar-les de la millor manera possible tot i no comptar, en molts casos, amb els mitjans adients.

Acabem de publicar la memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República durant el passat  any 2019.

Malgrat tot hem aconseguit tenir-la enllestida!

Aquesta memòria és un recull del que fem a la biblioteca: l’activitat de les nostres xarxes socials, els projectes audiovisuals o exposicions on hem participat, les publicacions editades amb material nostre…

Enguany ens agradaria destacar la posada en marxa del Banc d’ Imatges del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República procedents del nostres fons documental. Des de 1997, nombroses institucions i entitats, del país i d’arreu, han sol·licitat reproduccions de cartells, documentació d’arxiu, fotografies, premsa i altre tipus de material per documentar exposicions, programes de televisió,  pel·lícules i publicacions diverses. Com a resultat d’aquesta activitat tenim una col·lecció de més de 10.000 imatges sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’Exili, el Franquisme i la Transició que es poden trobar en aquest banc.

I mencionar també, com cada any, el gran nombre d’estudiants que han realitzat les seves pràctiques de Grau o Màster a la nostra biblioteca. Venen de diferents universitats catalanes i alguna de forana com la Università di Torino.

La memòria es pot consultar al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Esperem els vostres comentaris! ja ens direu que us ha semblat ….

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )