Novetats bibliogràfiques del mes

Des de que va començar el confinament no hem pogut publicat les novetats bibliogràfiques que han arribat a la biblioteca tal i com ho fèiem habitualment mes rere mes.

Un cop ha obert de nou la biblioteca i s’han restablert gairebé la totalitat de les tasques, ens hem posat al dia i, per fi, podem oferir-vos el munt d’obres que se’ns han acumulat durant tot aquest temps!

Com sempre podeu consultar totes les noves adquisicions a través de la xarxa social Pinterest o bé al llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat. Si voleu venir presencialment al Pavelló de la República a buscar-lo recordeu que heu de demanar cita prèvia!

Aprofitem l’avinentesa per agrair a Arnau Gonzàlez Vilalta, doctor en Història i professor del De­par­ta­ment d’Història Moderna i Contemporània de la UAB, el donatiu de llibres pel nostre fons.

Dir-vos també que amb motiu de la trista notícia del tancament de l’editorial Gregal,  que va néixer fa cosa de deu anys amb la voluntat de publicar obres de recerca històrica i de narrativa, i aprofitant que disposàvem del pressupost necessari, vam fer una compra molt significativa de més d’una vintena de llibres amb títols rellevants d’aquesta editora que podeu consultar al taulell del nostre Pinterest:

Celebrem poder compartir totes aquestes novetats amb tots vosaltres!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )