Novetats bibliogràfiques del mes de desembre del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Us presentem les darreres novetats bibliogràfiques adquirides pel CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

En aquest 2020 hem gairebé doblat el nombre de compres de llibres. Una bona notícia per acabar l’any!

Com sempre les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest o bé al llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si teniu interès per algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

I si preferiu venir presencialment al Pavelló de la República a buscar un d’aquests llibres penseu que heu de demanar cita prèvia!

Recordeu que fa uns quants dies us comunicàvem que havíem acabat de catalogar la donació Fundació Privada de la Pagesia de Catalunya?

Volem aprofitar per mostrar-vos una selecció dels fulletons d’aquesta col·lecció que hem guardat en un taulell del nostre Pinterest.

Feu-hi un cop d’ull que segur us agradaran!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )