Novetats bibliogràfiques del mes de març del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Acabem la setmana mostrant-vos les novetats bibliogràfiques que ens han arribat al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República aquests darrers dies.

Hi trobareu lectures interessants per gaudir durant les vacances de Setmana Santa. Recordeu que el CRAI ofereix un préstec especial de Setmana Santa que permet un termini de devolució més llarg de les obres prestades.

Podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest o bé al llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Si voleu algun exemplar en concret el podeu demanar a través del servei de préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat.

I si preferiu venir presencialment al Pavelló de la República a buscar-lo penseu que heu de demanar cita prèvia!

Comentar-vos que podeu consultar el llistat de llibres electrònics que ofereix el CRAI als quals hi podeu accedir si sou usuaris de la UB.

Aprofitem també per donar les gràcies a totes aquestes institucions pel donatiu d’obres pel nostre fons:

Museo del Carlismo

Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre

Fundación Anselmo Lorenzo

Institució Alfons el Magnànim de la Diputació de València

Bon cap de setmana a tothom!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )