Novetats bibliogràfiques del mes de juliol del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com ja ve sent habitual, comencem el mes mostrant-vos les novetats bibliogràfiques que han arribat els darrers dies al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

Les podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest i també teniu la possibilitat de veure el llistat complet de novetats, del catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Feu-hi un cop d’ull perquè ben segur trobareu lectures interessants per aquest estiu!

Per exemple aquesta publicació d’un dels nostres usuaris: Memorias de un gobernador civil / José Utrera Molina editat per la Universitat de Sevilla el passat 2020.

Aprofitem l’avinentesa per comentar-vos que el CRAI de la Universitat de Barcelona, juntament amb la resta de les biblioteques del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, el CSUC, està canviant el sistema integrat de gestió de biblioteques.

Per aquest motiu, el servei de Préstec Consorciat, comunament anomenat PUC, s’aturarà entre l’1 de juliol i el 12 de setembre de 2021, període en què no podreu fer peticions.

Si teniu documents en préstec d’altres universitats podreu retornar-los a qualsevol CRAI Biblioteca de la UB o bé a qualsevol biblioteca de la institució a la qual pertany el document que tingueu en préstec.

El servei tornarà a estar operatiu a partir del 13 de setembre, i es reobrirà amb algunes novetats. Us informarem de tot plegat properament! Mentre us demanem disculpes per les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar…

Us recordem que el servei de préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona o del servei de PUC o préstec consorciat us permet demanar un exemplar en concret des de casa vostre.

Si, al contrari, preferiu venir presencialment al Pavelló de la República a buscar-lo penseu que ja NO heu de demanar cita prèvia i visitar-nos dins en nostre horari estiuenc!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )