Novetats bibliogràfiques del mes d’octubre al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Aquí teniu les novetats bibliogràfiques que han arribat aquests darrers dies al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República. Com sempre, les podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest .

I tot seguit dir-vos tenim una molt bona notícia! El nou cercador del CRAI de la Universitat de Barcelona, el Cercabib, que s’ha implementat recentment, ofereix la possibilitat de saber quines són les novetats de l’últim mes, dels darrers tres mesos i també les de la última setmana que hem rebut a la biblioteca del Pavelló.

Aquests tipus de cerca es pot fer per cadascuna de les biblioteques del CRAI de la UB.

Com ja és habitual, aprofitem aquesta entrada al blog per donar les gràcies a:

Montserrat Nofre

professora de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona

Unió de Cooperadors de Mataró

institució històrica mataronina que ha esdevingut un referent en el món del cooperativisme

Conrad Vilanou

catedràtic de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona

pel donatiu d’obres per els nostres fons.

Les teniu totes catalogades i disponibles per a consulta i/o préstec. Moltes gràcies a tots!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )