Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes de gener del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Comencem aquest nou any amb la primera mostra de les novetats bibliogràfiques que ens han arribat a la biblioteca durant aquests darrers dies.

Les podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest i també al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Volem agrair a la Fundació Josep Irla la nova donació de llibres pel nostre fons:

I també a Ivan Pérez Maza el donatiu de totes aquestes obres!

Comentar-vos que acabem de rebre el catàleg Poesía Brossa: imagen, texto y performatividad de l’exposició del mateix nom celebrada al Museo Universitario Arte Contemporáneo de la Universidad Nacional Autónoma de México, del 30 d’octubre de 2021 fins al 27 de març de 2022. El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República va cedir material per aquesta mostra que abans d’itinerar cap a Mèxic es va poder veure al MACBA el Museu d’Art Contemporani de Barcelona, tal i com ja us vam informar en un altre post del blog.

I afegir també aquesta novetat que porta per títol Cristóbal Balenciaga : moda, política y sociedad durante la guerra civil, 1936-39 (San Sebastián y París) pel fet que conté entre les seves pàgines una extensa referència a un fotomuntatge ideat per l’artista valencià Josep Renau que va ser exposat al Pavelló de la República de París l’any 1937 que ens ha semblat interessant destacar.

De moment això és tot! Per començar aquest 2022 no està gens malament!