El fons patrimonial del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República als Diàlegs del Museu Virtual de la Universitat de Barcelona

Fa uns quants mesos us vam informar sobre la inauguració del nou Museu Virtual de la Universitat de Barcelona.

Avui us volem mostrar un vídeo, que forma part de la campanya de promoció d’aquest Museu Virtual, on Judit Casals, Directora del CRAI de la Universitat de Barcelona, juntament amb Lourdes Prades, cap del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i Neus Verger, cap del CRAI Biblioteca de Fons Antic, han explicat el fons patrimonial del CRAI, en el marc dels Diàlegs del Museu Virtual de la UB.

Amb les col·leccions del CRAI Biblioteca de Fons Antic i del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, el Museu Virtual enceta una sèrie dedicada a conèixer les col·leccions del patrimoni cultural de la Universitat de Barcelona, a través d’un diàleg entre les persones responsables de la seva cura, custòdia i gestió.

Seguidament també trobareu el relat d’una experiència viscuda al voltant de la col·lecció patrimonial custodiada a la nostra biblioteca: l’alumna Anna Sospedra, del màster d’Història Contemporània i Món Actual de la UB, explica la seva experiència de fer les pràctiques amb el fons del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

Esperem que aquests dos relats us hagin agradat!