Novetats bibliogràfiques del mes d’abril del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

S’acosta la Setmana Santa, un bon moment per desconectar i gaudir de bones lectures!

Us oferim totes aquestes novetats bibliogràfiques que ens acaben d’arribar a la biblioteca.

Podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest i també al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Com ja és habitual aprofitem l’avinentesa per donar infinites gràcies al professor Conrad Vilanou, catedràtic de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, pel donatiu d’obres pel nostre fons:

També agraïm a la Fundació Josep Irla el donatiu de les darreres novetats bibliogràfiques que han publicat:

I al Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya:

I destaquem aquest seguit d’obres que han estat donades pels seus propis autors o institucions:

Adrià Cabezas

Oriol Riart

Gabriel Gomez

Ajuntament de Granollers

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

Que us sembla? una bona tria oi? Us esperem a la biblioteca per consultar-los i, si us els voleu endur, teniu disponible el servei de Prèstec del CRAI de la Universitat de Barcelona.