Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Publicada la Memòria 2020-2021 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Després de gairebé dos anys de pandèmia, avui presentem la memòria que recull les activitats realitzades al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República durant els anys 2020-2021.

La trobareu al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona junt amb les memòries dels anys passats. També hi podeu accedir des de la pàgina web de la nostra biblioteca.

Enguany hem fet una memòria conjunta pel 2020 i pel 2021. Habitualment recopilàvem les dades anualment però, no ens ha estat possible fer ho, degut a les dificultats que ha comportat la pandèmia per Covid 19 sobre les múltiples tasques que desenvolupem a la nostra biblioteca i arxiu .

Estem molt contents que finalment es posi a l’abast de tota la comunitat universitària, i també del públic en general!

En aquesta memòria hi trobareu tres blocs:

El primer dedicat a la DIFUSIÓ on donem dades sobre:

• Xarxes socials i blog
  • Premsa escrita, programes de televisió, projectes audiovisuals i recursos web
  • Exposicions, espais per a la recuperació de la memòria i actes al Pavelló de la República
  • Presència a Notícies web

El segon l’anomenem SOCIETAT I COMUNICACIÓ on parlem sobre:

• Publicacions del personals i assistència a congressos i jornades
  • Publicacions elaborades amb fons de la biblioteca
  • Campanyes de col·laboració de caràcter social
  • Col·laboració amb institucions i organitzacions de caràcter professional
  • Estudiants en pràctiques

I finalment un tercer bloc dedicat a DONACIONS I INTERCANVIS amb informació sobre:

• Documents rebuts d’altres institucions i particulars
  • Documents enviats a altres institucions i particulars
  • Amb les biblioteques del CRAI

Aprofitem que la tenim a tocar per desitjar-vos Bona Setmana Santa 2022 a tothom!