Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes de maig del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Ben entrat el mes de maig us presentem les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat a la biblioteca.

Podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest i també al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Com ja és habitual aprofitem l’avinentesa per donar infinites gràcies al professor Conrad Vilanou, catedràtic de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, pel donatiu d’obres pel nostre fons:

També agraïm a la Fundació Josep Irla el donatiu de les darreres novetats bibliogràfiques que han publicat com un llibre sobre el mestre Pere Blasi i Meranges, pedagog, geògraf i polític català exiliat després de la Guerra Civil:

La Fundación para el Desarrollo de los Pueblos de Andalucia FUDEPA ens han fet arribar totes aquestes publicacions:

i la Fundació Ferrer i Guàrdia aquestes:

Maria Josep Estanyol i Fuentes ha fet donació d’aquestes obres:

I Joaquin Ventura d’aquestes:

Agraïm també a l’Ajuntament de Sant Boi del Llobregat el donatiu d’aquest dos llibres:

A tothom moltissimes gràcies per les donacions! Teniu totes les obres disponibles per a consultar al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i, si us ve de gust, endur-vos-les en préstec.

Un munt de novetats interessants per escollir una lectura per les properes vacances d’estiu!

Us esperem a la biblioteca!