Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes de juny del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Ja teniu les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República disponibles per si us ve de gust, endur-vos-les en préstec!

Podeu consultar-les a través de la xarxa social Pinterest i també al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Com ja és habitual, gairebé cada més, també aprofitem l’avinentesa per donar gràcies al professor Conrad Vilanou, catedràtic de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, pel donatiu d’obres pel nostre fons. No us perdeu les meravelles que ens ha fet arribar! Mireu….

També repetim agraïment a la Fundació Josep Irla pel donatiu de la darrera novetat bibliogràfica que han publicat un llibre sobre Joan Sauret, impressor, periodista i polític català, un dels fundadors d’Esquerra Republicana de Catalunya i exiliat a França després de la Guerra Civil espanyola.

I destaquem aquest seguit d’obres que han estat donades per particulars o institucions:

Anna Maria Carmona i Cornet

Fermín Escribano Espligares

Institut d’Estudis Catalans

Francesc Parcerisas

Els companys del Indice Historico Español ens han portat aquestes dues interessants publicacions:

I als autors Xavier Ferré Trill, Sonia Garangou i Lluís Orozco pel donatiu de les seves darreres obres!

En darrer lloc agraïm al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona haver-nos fet arribar el catàleg de l’exposició Francesc Tosquelles. Com una màquina de cosir en un camp de blat on trobareu nombrós material dels fons de la biblioteca.

Moltes gràcies a tots!