Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes de desembre del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

S’apropen les festes de Nadal i segur aprofitarem per iniciar noves lectures! Si més no, tenim una setmana de pont per endavant per trobar temps per llegir!

Si voleu conèixer totes les novetats bibliogràfiques que han arribat aquest mes de desembre al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República les trobareu al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Recordar-vos que hi ha un nou enllaç a les novetats bibliogràfiques des de la pàgina web de la biblioteca dins la pestanya de Fons i col·leccions.

Si us en voleu endur alguna a casa podeu fer servir el Servei de Préstec i si les voleu consultar a través de la xarxa social Pinterest aquí les teniu:

Com sempre, aprofitem l’avinentesa per agrair a tot aquest seguit d’institucions i particulars el donatiu d’obres que passen a formar part dels nostres fons:

Fundació d’Estudis Llibertaris i Anarcosindicalistes (Fella)

Instituto de Estudios AltoAragoneses

Fundación Pablo Iglesias

Ricard Vinyes

I, en darrer lloc, els Museus de Sitges ens han fet arribar aquest catàleg de l’exposició Artistes compromeses amb la República que compta amb material dels nostres fons.

Moltes gràcies a tots i a gaudir de la bona lectura!