Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Novetats bibliogràfiques del mes de gener del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Comencem amb les novetats bibliogràfiques de l’any 2023!

Si voleu conèixer totes les que han arribat aquest mes de gener al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República les trobareu al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Us recordem també que hi ha un nou enllaç a les novetats bibliogràfiques des de la pàgina web de la biblioteca dins la pestanya de Fons i col·leccions.

Tingueu en compte que si us en voleu endur alguna a casa podeu fer servir el Servei de Préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Tanmateix, les podeu consultar a través de la xarxa social Pinterest. Aquí les teniu:

Aprofitem l’avinentesa per agrair a aquestes institucions i particulars el donatiu d’obres que passen a formar part dels nostres fons:

Memorial Democràtic

Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía

Conrad Vilanou

Ricard Vinyes

Moltes gràcies a tots i a gaudir de la bona lectura!