1 comentari

Us anunciem la lectura de la tesi doctoral de Miquel-Àngel Velasco Martín, usuari de la nostra biblioteca, titulada “Manuel Serra i Moret: L’exili (1939-1963)“, dirigida pel Dr. Andreu Mayayo i Artal, catedràtic del  Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona i vicedirector del Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI).

L’acte se celebrarà el proper dijous, 14 d’abril de 2011,  tot coincidint amb la commemoració del 80è aniversari de la proclamació de la República, entre les 11 h i les 14 h,  a la Sala Gran de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (Carrer Montalegre, núm. 6, 4a planta).

Li desitgem molta sort, tot i que estem segurs que no la necessitarà. Sabem de sobra l’esforç i els anys de treball que ha representat per a ell l’elaboració de la tesi doctoral. Han estat moltes les hores que ha passat al nostre Arxiu, consultant el fons personal de Manuel Serra i Moret que, sens dubte, ha estat  una font bàsica en la seva recerca.

Aprofitem per recordar-vos que el  mapa interactiu de la premsa d’exili elaborat per la Biblioteca pot ser una eina molt útil per als interessats en aquest període, com  ho ha estat per al nostre amic Miquel-Àngel Velasco, a qui felicitem ben sincerament.

1 thoughts on “Lectura de la tesi doctoral “Manuel Serra i Moret: L’exili (1939-1963)”, de Miquel-Àngel Velasco

1. Excel·lent “cum laude”!!! Moltíssimes felicitats per la feina feta i pel resultat obtingut. La millor recompensa després de tants anys d’investigació: enhorabona!!

M'agrada