Novetats bibliogràfiques del mes de juny del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Tenim a tocar l’estiu i us volem presentar les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República per si voleu anar recopilant lectures per a les vacances!

Recordeu que les podeu consultar totes al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona i també des de la pàgina web de la biblioteca a la pestanya de Fons i col·leccions on disposeu d’un enllaç per a poder-les visualitzar.

Si us interessa algun exemplar feu servir el Servei de Préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona per endur-vos-el a casa.

També les trobareu a la xarxa social Pinterest :

Les següents institucions o persones ens han donat totes aquestes publicacions que us mostrem a continuació. Per aquest motiu els volem agrair a tots ells aquestes donacions que contribueixen a engrandir i enriquir el nostre fons!

Bona lectura a tothom!