Èxit de visites a l’edifici del Pavelló de la República a les 48h Open House Barcelona 2012

Si recordeu, fa pocs dies vam parlar de la participació de l’edifici del Pavelló de la República a les 48h Open House Barcelona.  Els seus organitzadors ens acaben d’ informar que la jornada d’enguany, que es va celebrar el cap de setmana del 27 i 28 d’octubre, ha estat un gran èxit de visitants.

L’edifici  va doblar el nombre de visites de l’any anterior amb total de 367, convertint-se en l’espai més visitat del districte d’Horta-Guinardó!

Tot i que només s’explica la història i a les característiques  arquitectòniques de l’edifici, els voluntaris també estan informats, mitjançant una sessió de formació prèvia, de la importància del fons del CRAI Biblioteca Pavelló de la República de la Universitat de Barcelona i d’aquesta manera poden respondre a qualsevol pregunta referent.

Un dels objectius estratègics del CRAI de la Universitat de Barcelona és millorar la visibilitat dels serveis que oferim i, alhora, connectar-nos amb la societat sobrepassant els límits de la comunitat universitària. En aquest sentit, iniciatives com l’Open House Barcelona són una oportunitat que cal aprofitar.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.