Memòria d’activitats 2023 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Acabem de publicar la memòria de les activitats dutes a terme pel CRAI Biblioteca del Pavelló de la República durant el passat any 2023.

La posem a l’abast públic per informar a la comunitat universitària i a totes les persones que els pugui interessar sobre les múltiples tasques que desenvolupem a la nostra biblioteca i arxiu, amb la missió de facilitar l’accés a recursos d’informació i serveis de qualitat necessaris per contribuir a la creació i difusió del coneixement i a la formació.

Com a CRAI de la Universitat de Barcelona volem ser un servei útil, adaptable, dinàmic i obert a la col·laboració per donar resposta a les necessitats canviants de la comunitat universitària i la societat, i esdevenir un referent en la prestació de serveis de qualitat.

Si hi feu un cop d’ull trobareu informació sobre els programes de televisió o projectes audiovisuals i exposicions on hem participat o hem deixat material, sobre les visites que s’han fet per veure els fons i l’edifici, l’activitat a les nostres xarxes socials, etc.

Sabreu també les publicacions que s’han elaborat amb material del nostre fons, les col·laboracions que hem fet amb institucions i organitzacions, tant de caràcter professional com social, els estudiants en pràctiques que hem tingut durant l’any, així com els donatius i els intercanvis que hem rebut.

I una sèrie de xifres com per exemple quants llibres s’han prestat, o quants nous fons d’arxiu han estat inventariats.

Podeu consultar la Memòria 2023 al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades les altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, a la col·lecció Memòries d’Activitats CRAI Biblioteques i Unitats (CRAI UB).

Ja ens direu que us ha semblat. Esperem els vostres comentaris!