Novetats bibliogràfiques del mes d’abril del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Bon dilluns! Aquí teniu les darreres novetats bibliogràfiques que ens han arribat al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República per si voleu escollir una bona lectura per aquesta setmana!

Les podeu consultar totes al Cercabib del CRAI de la Universitat de Barcelona i també des de la pàgina web de la biblioteca a la pestanya de Fons i col·leccions on disposeu d’un enllaç per a poder-les visualitzar.

Si us interessa algun exemplar feu servir el Servei de Préstec del CRAI de la Universitat de Barcelona per endur-vos-el a casa.

A la xarxa social Pinterest també les trobareu recopilades:

Com sempre aprofitem per donar les gràcies a totes aquestes institucions i particulars que han donat llibres pel nostre fons:

Gràcies a tots per les vostres donacions!