Inaugurada l’exposició “La Barraca, teatre i universitat. Ahir i avui d’una utopia”, amb la participació del CRAI Biblioteca Pavelló de la República

El passat 22 de maig es va inaugurar l’exposició La Barraca, teatre i universitat. Ahir i avui d’una utopia, ubicada a la galeria del Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

El CRAI Biblioteca Pavelló de la República, ha col·laborat amb Acción Cultural Española (AC/E), organitzadora d’aquest projecte des del seu inici a principis de l’any 2011, quan es va gestar la creació d’una exposició de tipus itinerant que ja ha visitat diverses universitats espanyoles: Pontificia de Comillas, Zaragoza, Granada, Complutense de Madrid i altres espais com la Casa de Cultura de San Lorenzo de El Escorial, la Biblioteca de Astorga i el Banco de España de Teruel.

La participació es concreta amb la reproducció del cartell La Barraca: teatro universitario. Unión Federal de Estudiantes Hispanos, que no podia faltar en aquesta exposició itinerant i en el seu llibre-catàleg.

Estarà oberta fins al proper 12 de juny de 2012.

Si voleu més informació podeu veure la notícia publicada a l’Agenda de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Notícies d’actualitat, Teatre i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.