Si recordeu, abans de marxar de vacances, vam donar la notícia de la publicació del llibre Sistema de información digital sobre las Brigadas Internacionales : brigadistas, fuentes documentales y bases de datos (SIDBRINT), una investigació de caràcter híbrid entre la història i la documentació, de la nostra companya Lourdes Prades i Artigas.

A la mateixa notícia us anunciàvem que, per la tardor, es faria la presentació pública de l’obra, que finalment serà el proper dia 15 d’octubre a l’Aula Gran de la Facultat de Geografia i Història (Carrer Montalegre, 6. 08001 Barcelona), a les 19.00 h.

Presidiran l’acte el Dr. Antoni Segura i la Dra. Montserrat Sebastià, de la Universitat de Barcelona, el Dr. Manuel Requena de la Universidad de Castilla-La Mancha, i l’autora del llibre.

Aquest acte ha estat organitzat pel Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI), de la Universitat de Barcelona.

Us hi esperem!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Presentació del llibre “Sistema de información digital sobre las Brigadas Internacionales” de Lourdes Prades i Artigas

1. Reblogged this on and commented:
    Avui dilluns, 15 d’octubre, a l’Aula Gran de la Facultat de Geografia i Història la nostra companya Lourdes Prades, cap del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, presenta el seu llibre “Sistema de información digital sobre las Brigadas Internacionales”.

M'agrada