I Jornades Internacionals: La participació soviètica a la Guerra d’Espanya 80 anys després

Els propers dies 29 i 30 de maig tindran lloc les I Jornades Internacionals sobre la participació soviètica a la Guerra d’Espanya al Palau de les Heures del Campus Mundet de la Universitat de Barcelona que organitzen entre d’altres l’Associació d’Aviadors de la República i el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

La presentació de les jornades anirà a càrrec del Degà de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona Xavier Roigé.

L’objectiu és incidir en l’estudi de la participació soviètica en la Guerra Civil espanyola. Hi participen historiadors i investigadors de les universitats de la Federació Russa i també de l’estat espanyol.

Lourdes Prades responsable del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República hi participarà amb la ponència que porta per títol La Universitat de Barcelona i la memòria. SIDBRINT recupera la història dels brigadistes.

Per aquest motiu hem volgut recollir una mostra del material que tenim al nostre arxiu i biblioteca relacionat amb la temàtica i que us mostrem en aquest recurs web:

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Guerra Civil espanyola, Notícies d’actualitat, Sovietisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.