Programa de televisió “Miralls de dones”

L’Àrea d’Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona ha produït la mini sèrie documental titulada Miralls de dones, en col·laboració amb la Xarxa Audiovisual Local i sota la direcció de Judit Porta Sanuy.

La sèrie, estructurada en 13 capítols, retrata dones actuals que destaquen en algun àmbit professional i que s’emmirallen en una o més dones del passat. Cada capítol enllaça la vida de dues dones, unides per l’exercici de la mateixa professió, però pertanyents a diferents espais i èpoques, així per exemple l’actriu Rosa Novell ens parla de la també actriu Margarita Xirgu o la política Carme Chacón de la líder anarquista Federica Montseny.

Miralls de dones és un programa setmanal de 10 minuts de durada, que s’emet a tot un seguit de televisions de la Xarxa de Televisions Locals. També es pot veure per internet a través del Bloc de Mirall de dones que permet estar al dia de la programació de cada capítol.

Al capítol número 12 “Les dones a la conquesta de la igualtat és la professora Mary Nash l’encarregada de parlar-nos de Francesca Bonnemaison.

La totalitat d’aquest capítol s’ha rodat a la Biblioteca del Pavelló de la República, ja ens direu si us agrada!.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ens ha agradat, Notícies d’actualitat i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.